»Pri delu z rabljenimi (Pre-loved) kosi lahko te kolekcije spet približamo modnim navdušencem in jim omogočimo, da jih znova vzljubijo, hkrati pa ikonične modne trenutke H&M-a in najboljših svetovnih oblikovalskih talentov predstavimo novi generaciji.«
»Naš cilj je bil predstaviti svet mode potrošnikom po vsem svetu, hkrati pa prikazati našo povezavo z močnim, premišljenim in izvirnim oblikovanjem. Povezuje se s temeljnim etosom H&M-a: da morata biti kakovost in ustvarjalnost dostopni vsem.«
»Nismo vedeli, da obstajajo italijanski modni oblikovalci, ki niso beli. Pa smo jih našli in jih pripeljali na modne steze. Podpirali so nas dve leti. Nato pa so nas zapustili.«
»Stellin prispevek je bil vedno cenjen. Mi, Italijani, potrebujemo nekoga, da nam vzbuja vest. Kar se tiče WAMI-ja pa: nismo ljudje, ki bi se maščevali. Za nas je pomembno, da promoviramo nove znamke.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju